Achtste week RE/MAX Property Group, London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tom Naarding - WaarBenJij.nu Achtste week RE/MAX Property Group, London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tom Naarding - WaarBenJij.nu

Achtste week RE/MAX Property Group, London

Door: Tom Naarding

Blijf op de hoogte en volg Tom

25 Oktober 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Deze week ben ik begonnen met het interview die ik ga afnemen bij elke agent van RE/MAX Property Group. De filmpjes van deze interviews plaats ik op onze website en op deze manier kan RE/MAX hoger ranken in Google.

Ook heb ik de website van RE/MAX Property Group aangepast met keywords. Ik heb in de paginatitels aangepast met relevante keywords en een stukje geschreven over RE/MAX met veel keywords erin op de landpagina. Mede door dit, de interviews (filmpjes) en actief social media gebruik gaat RE/MAX Property Group hoger ranken in Google.

Het schrijven van het marketingcommunicatieplan gaat goed. Ik schiet al aardig op en ik loop op schema. Deze week heb ik de externe analyse afgerond. Dit was deskresearch dus ik heb veel moeten lezen en analyseren deze week.

Donderdag heb ik weer een onderhandeling bijgewoond. Dit was erg interessant en leerzaam.
Dit was een onderhandeling tussen een agent en een verkoper van vele appartementen. Het ging voornamelijk over de prijs.
Ik moest van de agent ondertussen aantekeningen maken en goed opletten hoe het gesprek verliep.
Na afloop heb ik dit met de agent geëvalueerd en heeft hij mij uitgelegd hoe je het best kan omgaan met de klant in een onderhandeling. Dit was erg leerzaam.

Natuurlijk heb ik deze week ook de standaard taken uitgevoerd zoals; database uitgebreid, geofarm, applicant log en de interne marketing, zoals nieuwe foto’s van huizen in de voorkant.

Aanstaande maandag ga ik met Shaylin overleggen wanneer ik welke taken deze maand ga uitvoeren. Ik heb nog een aantal taken zoals, usability van de website checken, scan-test en verder met direct mail.
Dus ik ben benieuwd waar ik aan mag beginnen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Internship RE/MAX Property Group, London

Actief sinds 31 Aug. 2015
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 4074

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2015 - 15 Januari 2016

Stage RE/MAX Property Group Londen

Landen bezocht: