Negende week RE/MAX Property Group, London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tom Naarding - WaarBenJij.nu Negende week RE/MAX Property Group, London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tom Naarding - WaarBenJij.nu

Negende week RE/MAX Property Group, London

Door: Tom Naarding

Blijf op de hoogte en volg Tom

31 Oktober 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

De negende week zit er weer op. Deze week heb ik een meeting met Shaylin Naidoo gehad over mijn werkzaamheden tot nu toe en de werkzaamheden die ik nog ga uitvoeren.

We hebben de interne en externe analyse doorgenomen van het marketing communicatie plan. Shaylin was tevreden en hij heeft me wat verbeterpunten gegeven.
Dit heb ik deze week verbeterd en ik ben verder gegaan met de SWOT analyse.

We hebben ook het GEO farm project geëvalueerd. Hij is erg te spreken over de GEO farm en het werk wat ik en de andere stagiair lever.
Het is veel werk maar RE/MAX heeft er veel aan en vooral de agenten.

Ook hebben we de verder taken besproken en hoe ik te werk ga. We hebben het gehad over SEO en Facebookpagina promoten tegen betaling, direct mail naar (potentiele) klanten en hoe ik mijn opdracht, usability van de website, ga ik uitvoeren.

Voor volgende week heb ik een opdracht van Shaylin gekregen die hij aan zijn hogere bazen moet presenteren. Dit is een soort applicant (aanvragers) log van agenten.
Ik moet de agenten gaan analyseren op het aantal verkopen, of zij de aanvragers goed in het systeem zetten en of de agenten hier verder nog wat mee doen.

Deze week heb ik ook weer de wekelijkse taken uitgevoerd zoals de GEO farm, applicant log, floor plan gemaakt, telefoontjes en mailtjes beantwoorden en natuurlijk een interview afgenomen voor SEO.

Ik kijk uit naar volgende week. Ik ga het SWOT analyse afronden en verder met de marketing communicatie doelgroep. Ook de opdracht die ik van Shaylin heb gekregen lijkt me leuk en leerzaam om uitvoeren. Zo krijgen we te zien waar er nog kansen liggen en wat er moet worden verbeterd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Internship RE/MAX Property Group, London

Actief sinds 31 Aug. 2015
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 4081

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2015 - 15 Januari 2016

Stage RE/MAX Property Group Londen

Landen bezocht: