Zevende week RE/MAX Property Group, London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tom Naarding - WaarBenJij.nu Zevende week RE/MAX Property Group, London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tom Naarding - WaarBenJij.nu

Zevende week RE/MAX Property Group, London

Door: Tom Naarding

Blijf op de hoogte en volg Tom

16 Oktober 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Ik ben zeker week druk geweest met het marketing communicatie plan. Deze week moest ik het deskresearch hebben afgerond en het was nog een hele opgave. Maar het is gelukt!

Ik ben samen met een andere stagiaire naar een open huis geweest (zie bijgevoegde foto). Hier hebben we geholpen en mensen binnen het huis rondgeleid en verkoopgesprekken uitgevoerd.
Het was een leuke en leerzame dag.

Ook ben ik met een agent mee geweest naar een huis die verkocht gaat worden. Hier heb ik foto’s en een floorplan gemaakt en dit heb ik in ons systeem gezet.
Daarna zijn we doorgegaan naar contacten van hem. In deze branche is een groot netwerk erg van belang en deze agent heeft mij er alles over geleerd.
Ik heb een vergadering bijgewoond waarin hij met zijn contacten afspraken maakte over verkopen e.d.

Deze week ben ik ook weer druk geweest met het SEO. Ik heb bedacht om de agenten en de andere stagiaires te interviewen en dit per week op onze site en social media te zetten. Hierdoor ranken we hoger in Google en het geeft de doelgroep informatie over RE/MAX.
Ook kan ik nu op de website van RE/MAX. Ik heb een link van onze Facebook en Twitter op de website gezet en ik begin volgende week met een interview en voeg deze via YouTube op de site van RE/MAX.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Internship RE/MAX Property Group, London

Actief sinds 31 Aug. 2015
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 4082

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2015 - 15 Januari 2016

Stage RE/MAX Property Group Londen

Landen bezocht: