Zesde week RE/MAX Property Group, London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tom Naarding - WaarBenJij.nu Zesde week RE/MAX Property Group, London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tom Naarding - WaarBenJij.nu

Zesde week RE/MAX Property Group, London

Door: Tom Naarding

Blijf op de hoogte en volg Tom

11 Oktober 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

En we hebben de zesde week ook al weer gehad. Wat vliegt de tijd toch als je het na je zin hebt en druk aan het werk bent.

Deze week heb ik mijn advies geschreven voor RE/MAX Property Group op het gebied van SEO.
Ik heb een aantal aanbevelingen en wij kunnen veel bereiken om hoger te ranken in Google.
De manager, Shaylin, was erg blij met het resultaat dus mijn weekend kan niet meer stuk!

Vorige week heb ik afgesproken om een marketingcommunicatieplan te schrijven. Deze week heb ik mijn plan van aanpak opnieuw gemaakt.
Ook heb ik voor mijn interne analyse, met betrekking tot het marketingcommunicatieplan, een interview opgesteld en dit interview heb ik afgenomen bij Shaylin.
Door het interview zijn veel van mijn sub-vragen beantwoord en heb ik een duidelijk beeld van de interne/externe omgeving van RE/MAX Property Group verkregen.
Volgende week verwerk ik het interview in het marketingcommunicatieplan en ga ik verder met de externe analyse (deskresearch).

Deze week stond ook weer in het teken van de campagne. Ik ben weer de straat opgegaan met een collega en we hebben flyers uitgedeeld. Het was goed weer deze week dus het was zeker geen ramp.

Wat ook wel leuk was deze week is dat ik een floorplan heb gemaakt van een huis. Ik ben met een agent meegegaan naar een grote villa in Chelsea. Hier staan de echte huizen waar je minimaal £1.000.000 voor betaald.
Van dit huis mocht ik foto’s nemen en ik heb een floorplan gemaakt. Dit heb ik verwerkt in ons systeem zodat de klanten het kunnen zien.
De foto’s heb ik bewerkt in Photoshop en natuurlijk ook gelijk op onze Facebookpagina gezet.

Vrijdag zijn we met zijn alle wezen lunchen. Was erg gezellig! Ik heb hiervan een foto geplaatst.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Internship RE/MAX Property Group, London

Actief sinds 31 Aug. 2015
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 4080

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2015 - 15 Januari 2016

Stage RE/MAX Property Group Londen

Landen bezocht: