Vijfde week RE/MAX Property Group, Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tom Naarding - WaarBenJij.nu Vijfde week RE/MAX Property Group, Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tom Naarding - WaarBenJij.nu

Vijfde week RE/MAX Property Group, Londen

Door: Tom Naarding

Blijf op de hoogte en volg Tom

02 Oktober 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Vijfde week! Veel gedaan, veel geleerd, hoog bezoek gehad en mijn stageopdracht is veranderd.

Mijn stageopdracht was het schrijven van een marketingplan. Dit is nu een marketingcommunicatieplan geworden. Een marketing plan zou te groot zijn, aangezien ik nog genoeg andere taken moet uitvoeren. Ik heb dit met school en RE/MAX overlegt.
Ik maak volgende week opnieuw een plan van aanpak en heb ik deze week mijn stageplan aangepast.
Een marketingcommunicatieplan lijkt mij ook erg leerzaam en leuk om te maken en ik kijk erna uit om eraan te beginnen.

Deze week ben ik weer verder gegaan met SEO. Ik heb de interne en externe analyse af en volgende week maandag begin ik met het schrijven van het advies voor RE/MAX Property Group.
Ik heb zeer goede punten voor RE/MAX waardoor ze zeker hoger kunnen ranken in Google.
Aan de hand van het SEO advies wil ik ook een campagne verzinnen en uitvoeren. Wellicht kom ik na het schrijven van dit advies op leuke en winstgevende ideeën.

Ik ben al wel begonnen met een campagne voor RE/MAX. Ik heb flyers gemaakt (zie bijgevoegde foto’s) en deze in het gebied waar RE/MAX actief is uitgedeeld (Notthing Hill).
De eerste flyer is voor een open huis. Een agent wilde veel mensen trekken naar het open huis en vroeg mij hoe ik dat zou aanpakken en of ik kon helpen. Ik dacht gelijk aan een flyer campagne en actief promoten op social media.
Ik ben ook aanwezig tijdens het open huis en daar vraag ik de bezoekers hoe zij wisten van het open huis.

De tweede flyer (campagne) is bedoelt om meer mensen naar RE/MAX te trekken en zo de sales te stimuleren. Op de flyer staat; ‘gratis taxatie van uw huis, dus bel snel’. Deze flyer hebben we verstuurd met de post naar mensen in het gebied waar RE/MAX actief is (Notthing Hill).

Ook op een bijgevoegde foto ziet u de CEO van RE/MAX Europa (Michael Polzler).
RE/MAX Property Group is een groot kantoor in Londen, vandaar dat de CEO hier een kijkje kwam nemen. Mr. Polzler maakte met iedereen een praatje en deed een woordje hoe RE/MAX ervoor staat en wat ging veranderen.
Het was erg leuk om zo’n man te ontmoeten!

Dit was in het kort mijn belangrijke taken en leuke ervaringen in mijn werkweek. Nu ga ik lekker van het weekend genieten want het is goed weer hier in Londen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Internship RE/MAX Property Group, London

Actief sinds 31 Aug. 2015
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 4079

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2015 - 15 Januari 2016

Stage RE/MAX Property Group Londen

Landen bezocht: