Derde week RE/MAX Property Group, Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tom Naarding - WaarBenJij.nu Derde week RE/MAX Property Group, Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tom Naarding - WaarBenJij.nu

Derde week RE/MAX Property Group, Londen

Door: Tom Naarding

Blijf op de hoogte en volg Tom

18 September 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

De derde week stond in teken van het plan van aanpak, dat ik voor het marketing plan maak. Dit plan heb ik in deze week afgerond, zodoende heb ik een duidelijk beeld hoe ik het marketing plan ga schrijven en ik heb een schema/agenda opgesteld wanneer ik wat ga uitvoeren.
Het plan van aanpak ga ik dinsdag met mijn stagementor evalueren en zo nodig pas ik het plan van aanpak aan.

Het Facebook plan, wat ik vorige week heb gemaakt (doelgroep/doelstellingen/strategie/tactiek), heb ik deze week aangepast en ik kan hier mee gaan starten.
De manager heeft het plan met mij geëvalueerd en zodoende heb ik wat dingen aan moeten passen.
Ik hoop hier ergens volgende week mee te kunnen beginnen.

Deze week heb ik ook weer een stukje sales uitgevoerd, hetzelfde als vorige week. Dit is een taak wat ik elke week/dag uitvoer.
Ook elke dag actief zijn op social media is een dagelijkse bezigheid. Zonder dat ik het Facebookplan heb gebruikt, heb ik al een aantal dingen kunnen uitvoeren waardoor we meer likes genereren en meer fans te krijgen.

Ik heb deze week ook twee nieuwe taken toegewezen gekregen. De eerste taak is zoeken naar nieuwe huizen in de markt en deze in het systeem toevoegen, dit is een voorbereiding voor de agenten zodat zij zo sneller kunnen inspelen op de wensen van de klanten.
Ik kijk wie er op deze huizen reageert, ik noteer de gegevens van deze klant en ik bekijk of RE/MAX Property Group wat kan betekenen voor deze klant. Mocht dat het geval zijn dan stuur ik deze klant een direct mail en koppel deze klant aan een agent.

Ook ben ik bezig om een folder te maken voor RE/MAX Property Group. In deze folder staat informatie over huizen die RE/MAX Property Group aanbiedt. Deze kunnen we aan (potentiële) klanten meegeven en zo meer sales genereren.

Vandaag ben ik weer verder gegaan met de Geofarm (concurrentie analyse). Het is een duidelijke manier om de werknemers te laten zien welke concurrenten waar zijn georiënteerd, en zodoende te zien welke gebieden aantrekkelijk zijn.
Ik heb een foto van de Geofarm toegevoegd. Wellicht bent u geïnteresseerd geworden hoe de Geofarm er uit ziet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Internship RE/MAX Property Group, London

Actief sinds 31 Aug. 2015
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 4078

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2015 - 15 Januari 2016

Stage RE/MAX Property Group Londen

Landen bezocht: