Eerste week RE/MAX Property Group, London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tom Naarding - WaarBenJij.nu Eerste week RE/MAX Property Group, London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tom Naarding - WaarBenJij.nu

Eerste week RE/MAX Property Group, London

Door: Tom Naarding

Blijf op de hoogte en volg Tom

05 September 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Eerste stage week zit erop. Het was een uitputtende week, alles is nieuw en ik kreeg veel informatie over het bedrijf en hoe zij te werk gaan.
Maar het was ook een leerzame en leuke week. Ik heb alle collega's ontmoet en het team is echt super.

De eerste dag (31 Aug.) stond in het teken van kennismaken. Toen ik het kantoor in liep werd ik gelijk op een leuke en enthousiaste manier opgevangen. Dit brak gelijk het ijs en ik voelde me er gelijk thuis.
Ik heb kennisgemaakt met het bedrijf, het team, de werkprocessen en we hebben de taken besproken.

De tweede en derde dag stond in het teken van een training. RE/MAX werkt met een systeem, genaamd Iconnect. Hierin kan RE/MAX alles in doen, van het verkopen van huizen en contracten opstellen tot de administratie.
Hier heb ik twee dagen een intensieve training van gehad en hierdoor heb ik het bedrijf en zijn werkzaamheden goed leren kennen.

Donderdag en vrijdag heb ik mij bezig gehouden met een concurrentie analyse en dat ga ik weergeven op een bord. Ik heb de belangrijkste concurrenten in kaart gebracht. Deze makelaars heb ik verschillende kleuren gegeven en de kleinere concurrenten dezelfde kleur (met prikkers) op het bord.
Ik heb gekeken of deze concurrenten actief zijn in het gebied van RE/MAX, wat en hoeveel zij aanbieden en welke gebieden aantrekkelijk zijn voor RE/MAX Property Group.
Dit kan de manager, Shaylin Naidoo, gebruiken in een vergadering om en om zijn agenten te motiveren.
Ook heb ik gelijk een concurrentie analyse uitgevoerd voor mijn marketingplan.
Ik ga hier maandag weer meer verder.

  • 11 September 2015 - 14:00

    Berend:

    Tom wat leuk zeg!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Internship RE/MAX Property Group, London

Actief sinds 31 Aug. 2015
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 4079

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2015 - 15 Januari 2016

Stage RE/MAX Property Group Londen

Landen bezocht: