Twaalfde week RE/MAX Property Group, London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tom Naarding - WaarBenJij.nu Twaalfde week RE/MAX Property Group, London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tom Naarding - WaarBenJij.nu

Twaalfde week RE/MAX Property Group, London

Door: Tom Naarding

Blijf op de hoogte en volg Tom

20 November 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Twaalfde week zit er ook weer op. Wat vliegt de tijd toch voorbij.

Deze week ben ik druk geweest met een soort concurrenten analyse. Ik heb alle concurrenten opgezocht en gekeken of zij een winkel hebben of niet, hoeveel huizen zij aanbieden (koop/huur) en op welke sites zij adverteren.
Vervolgens heb ik de concurrenten die in een gemeentschappelijk kantoor werken eruit gehaald en uitgeozcht hoeveel zij hiervoor betalen.
Met deze gegevens kan RE/MAX deze mensen benaderen om bij RE/MAX te werken omdat prijs-kwaliteit wellicht beter is.

Ook ben ik weer bezig geweest met direct mail. We krijgen veel reponse terug en de agents zijn er zeer tevreden over dus dit is een zeker een goede zaak.

Helaas heb ik wat minder tijd gehad voor het marketing communicatie plan, wat betekend dat ik in het weekend het af moet ronden zodat ik weer op schema loop. Ik heb wel wat kunnen doen dus het is niet veel werk.

Volgend weekend is er weer een open huis. Ik heb weer flyers gemaakt en hiermee ga ik aankomende week een campagne houden op Social Media.

Ook ben ik deze week weer naar veel huizen geweest om foto’s te maken en om meetings bij te wonen. Dit was zeer leerzaam en interessant om bij te wonen.
De foto’s gebruik voor de shopfront, website, flyers en Social Media.

Nu ga ik lekker van het weekend genieten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Internship RE/MAX Property Group, London

Actief sinds 31 Aug. 2015
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 4043

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2015 - 15 Januari 2016

Stage RE/MAX Property Group Londen

Landen bezocht: