Elfde week RE/MAX Property Group, London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tom Naarding - WaarBenJij.nu Elfde week RE/MAX Property Group, London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tom Naarding - WaarBenJij.nu

Elfde week RE/MAX Property Group, London

Door: Tom Naarding

Blijf op de hoogte en volg Tom

13 November 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Elfde week zit er ook weer op. Wat gaat de tijd toch hard.

Deze week heb ik weer hard gewerkt aan het marketing communicatie plan. Ik heb de doelgroep aangepast en ik heb de doelstelling afgerond.
Volgende week begin ik met de strategie.

Ook heb ik het usability onderzoek afgerond en ben ik verder gegaan met een scan-test voor de website van RE/MAX Property Group.
Volgende week wil ik dit hebben afgerond.

Deze week stond ook weer in het teken van direct mail. Dit gaat erg goed en leerzaam om te doen.
Ik verzend persoonlijke mailtjes met aanbiedingen die aan de wensen en behoeften voldoet. Na een week kan ik zien wie er niet gereageerd hebben, deze mensen bel ik op en vraag of ze nog steeds op zoek zijn en of RE/MAX wat voor hun kan betekenen.

Deze week heb ik ook weer gewerkt aan de GEOfarm en applicant log.