Tweede week RE/MAX Property Group Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tom Naarding - WaarBenJij.nu Tweede week RE/MAX Property Group Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tom Naarding - WaarBenJij.nu

Tweede week RE/MAX Property Group Londen

Door: Tom Naarding

Blijf op de hoogte en volg Tom

11 September 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Ik begin me nu thuis te voelen hier in Londen. Ik weet al veel te vinden en ik heb al veel dingen ondernomen om Londen te bekijken.

Op het kantoor bij RE/MAX Property Group zit ook zeker op mijn gemak. Ik kan veel taken in de marketing uitvoeren en hierin word ik ook goed begeleid.

Momenteel ben ik bezig met een plan hoe meer mensen onze Facebook gaan like en wat uiteindelijk zou uitbloeien dat meer mensen onze site gaan bezoeken (doelgroep/doelstellingen/strategie/tactiek).

Mijn opdracht is een marketing plan maar wellicht maak ik nog een social media plan er naast. Ik denk dat een social media plan RE/MAX Propertie Group zeker verder kan helpen.
Eerste stap volgende week is dat ik meer likes ga genereren op onze Facebook. Daarna kan ik met een campagne beginnen.

Ik heb naast de marketing taken ook een stukje sales uitgevoerd.
Ik heb mensen opgezocht die een huis willen kopen/huren. Dit doe ik via iList (systeem van RE/MAX), daar kan ik zien op welke reacties/mailtjes niet op is gereageerd en ik kan de nieuwe aanvragen bekijken.
Ik heb met deze mensen contact opgenomen, via direct mail marketing.
Ook heb ik gelijk ons database uitgebreidt.

Ook heb ik deze week weer een training/workshop gehad waar ik heb geleerd hoe ik goede foto's maak en deze kan bewerken op Photoshop.
Dit kan ik mooi gebruiken voor de marketing die ik ga uitvoeren.

Zoals u leest was het weer een drukke week waar ik weer veel heb geleerd. Dus ik ga nu lekker genieten van het weekend hier in Londen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Internship RE/MAX Property Group, London

Actief sinds 31 Aug. 2015
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 4070

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2015 - 15 Januari 2016

Stage RE/MAX Property Group Londen

Landen bezocht: