Dertiende week RE/MAX Property Group, London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tom Naarding - WaarBenJij.nu Dertiende week RE/MAX Property Group, London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tom Naarding - WaarBenJij.nu

Dertiende week RE/MAX Property Group, London

Door: Tom Naarding

Blijf op de hoogte en volg Tom

27 November 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Al weer een week voorbij. Wat vliegt de tijd toch voorbij.

Deze week heb ik een nieuwe advertentie gemaakt voor in de krant. Normaal maak ik een advertentie met de agents en contactgegevens.
Nu heb ik het anders aangepakt. Ik heb de aantrekkelijkste 3 huizen te
koop en 3 huizen te huur er in gezet, dat mensen een gratis taxatie van hun huis kunnen krijgen en ik heb de advertentie beter laten opvallen. Ik heb een foto toegevoegd van de advertentie.

De front office heb ik deze week ook aangepast. Nieuwe en betere foto’s van huizen die RE/MAX aanbiedt. Het ziet er een stuk beter uit en het nodigt mensen uit om naar binnen te komen.

Voor de manager heb ik een aantal opdrachten uitgevoerd, zoals de agents analyseren met hun verkopen, werktijden en klantencontacten. Dit gebruikt hij in de meeting.
Ook heb ik verschillende floor plans mogen maken en natuurlijk ben ik verder gegaan met de GEO farm (concurrentie analyse).

Ik schiet al aardig op met het marketing communicatie plan. Ik loop af en toe nog vast maar ik word goed begeleid van uit school en vanuit mijn stage. Ik loop goed op schema.

De direct mail loopt ook goed en de agents zijn hier ook blij mee. Ik krijg nog aardig wat response dus dit is een goedezaak en de manager is ook erg tevreden.

Vandaag is het ‘Black Friday’, dat betekend dat alles flink is afgeprijsd in de winkels. Daar ga ik maar even gebruik van maken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Internship RE/MAX Property Group, London

Actief sinds 31 Aug. 2015
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 4065

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2015 - 15 Januari 2016

Stage RE/MAX Property Group Londen

Landen bezocht: